Peraturan yang paling berkesan untuk diramal

Bagaimanakah pelaporan terakhir anda sebenarnya? Adakah semua nombor menjadi kenyataan seperti yang diramalkan, atau adakah bos/pengurus bahagian anda masih menunggu dan kini kecewa untuk lonjakan jualan yang anda nyatakan sebagai.

3 masalah kritikal kerana kekurangan jaminan kualiti

Semasa mencari ralat untuk 10% downcast, seseorang Senarai E-mel B2B  akhirnya menemui anomali dalam nombor penilaian alat ujian. Apabila dibahagikan dengan tepat, ia menjadi jelas: varian menunjukkan prestasi yang lebih teruk .Dalam dua penyemak imbas. Tetapi hasil telah pun hilang bersama-sama dengan trafik terbakar dan kos peluang telah meningkat. Pandangan pantas pada penyemak imbas yang sepadan memberi anda kepastian: varian itu rosak, tidak boleh digunakan dan tiada pelanggan mahu – dan boleh – membeli di sini. Usaha yang.

Kerugian ekonomi akibat unsur-unsur tapak yang rosak

Senarai E-mel B2B

Ini mungkin kes yang paling teruk. Sudah   tentu boleh berlaku bahawa pengubahsuaian yang salah dalam varian tertentu menghalang kemajuan dalam .Proses pembayaran, contohnya, atau seruan untuk bertindak tidak lagi dipaparkan.  Terdapat banyak perbezaan visual dan fungsi yang boleh berlaku. Akibatnya, ia boleh berlaku bahawa Ia Minyak Yang Membuatkan LA Mendidih  kesan yang diramalkan oleh hipotesis tidak berlaku atau kesan lain yang tidak diingini berlaku di tempatnya.

Keputusan ujian yang salah kerana kesilapan dalam pengukuran matlamat

Sebagai tambahan kepada ujian visual dan bgb directory  kefungsian varian, ia juga mesti dipastikan bahawa matlamat yang ditakrifkan dalam alat ujian telah disediakan dengan betul dan dicetuskan dengan sewajarnya. Kemungkinan akibat daripada pengukuran. Pautan lain sebagai tambahan kepada CTA yang menambah item pada troli beli-belah. Ia boleh berlaku bahawa. Terdapat lebih banyak paparan troli beli-belah (matlamat paparan halaman) daripada CTA yang dicetuskan (matlamat acara). Perbezaan yang terhasil menyebabkan kekeliruan.

Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Search


Categories