Hidup Dalam Mimpi Nyata

Kali pertama ia berlaku, ia adalah kemalangan. Tetapi setiap impian adalah. Ia akan menjadi kitaran REM terakhir saya pada malam itu, sekiranya saya dapat tidur. Sebaliknya, selama enam jam sebelumnya, saya telah mengira biri-biri, telah berpakaian untuk acara khayalan dalam fikiran saya, telah mencuba teknik tidur Tentera Darat, secara bergantian membayangkan diri saya dalam buaian baldu hitam.

dan dalam sampan di tasik yang tenang dan tenang.Apa yang boleh saya lakukan hanyalah menunggu pagi.

 

Imbasan Dari Dunia Impian

Mimpi itu mencengkam buku lali saya terlebih dahulu  Senarai Faks menarik saya seperti orang tercabut longkang. Ia melemparkan saya keluar melalui tingkap kaca gelongsor saya, di atas taman, di atas jalan saya yang sunyi, di atas latar langit tidur yang gelap, seekor anak patung ragdoll dilemparkan ke Santa Anas.

Aku merasakan bantal hangat di bawah pipiku. Saya terjun, terbang, mencelup, menyedari semuanya. Jadi ini adalah mimpi yang jelas, saya fikir.

Hidup Dan Cantik Secara Mistik

Fax List

 

. Lebih separuh daripada orang dewasa akan mengalami pengalaman ini atau yang sepertinya pada satu ketika dalam hidup mereka. Mereka akan tidur, dan apabila kitaran REM mereka terkumpul, ketika malam berganti menjadi pagi, apabila kereta sport mereka bertukar menjadi pisang, mereka akan tiba-tiba menyedari, seperti yang saya lakukan: Ini tidak nyata. Ini adalah mimpi.

Kilatan kejernihan boleh datang sebagai satu kejutan, cukup untuk mengejutkan orang baru untuk bangun. Tetapi jika anda boleh bertahan dan terus sedar, anda akan berada dalam perjalanan hidup anda. Selepas yang pertama, rasa ingin tahu saya tercetus. Saya mula mengintai dalam forum dalam talian, membaca akaun pengalaman serupa daripada komuniti ” oneironauts ,” atau penjelajah impian.

 

Kesedaran yang lebih tinggi

Daripada mereka saya belajar bahawa mimpi jernih tidak 16 utrolige norske podcasts til at lære norsk ved at lytte  semestinya pengalaman kebetulan: saya boleh memupuk dan, dengan beberapa latihan, mengawalnya. Perkara pertama yang perlu saya lakukan ialah mewujudkan kesedaran asas tentang perbezaan antara bangun dan bermimpi menggunakan teknik yang dipanggil “ujian keadaan kritikal.” Begini cara ia berfungsi: Beberapa kali sehari, tanya diri anda sama ada apa yang anda alami adalah mimpi. Untuk memastikan anda terjaga, hitung jari anda. Sumbat hidung. Lihat jam tangan anda, kemudian lihat sekali lagi untuk melihat sama ada nombor telah.

 

Hologram yang Bagus

 

bergerak. Jika anda melakukan ini cukup kerap, tabiat itu akan  usa phone list   merebak ke dalam impian anda. Dan apabila ia berlaku, anda akan mendapati bahawa jari anda adalah jeli. Bahawa anda boleh bernafas dengan hidung tersumbat. Bahawa jam tangan anda tidak boleh dibaca. “mimpikan masa standard,” ahli psikofisiologi Stephen LaBerge menyebutnya dalam manual 1990nya, “Menjelajah Dunia Mimpi Lucid”:tidur dan terjaga sekaligus. Imbasan Dari Dunia Impian

Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Search


Categories